Fragt fra 29,-
ekskl. moms
Kundeservice
Telefon/chat
7-16 (7-15)
Hurtig levering
1-2 dage på
lagervarer
e-mærket
Din tryghed

Levering

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål. Finder du ikke det svar, du leder efter, er du mere end velkommen til at fange os på chatten nede i højre hjørne, kontakte os på telefon 70 26 77 22 fra mandag til torsdag i tidsrummet 08.00 - 16.00 og fredag fra 08.00 - 15.00 eller skrive en mail på info@ep.dk som vi besvarer inden for 2 timer i åbningstiden.

Som kunde på ep.dk er det desuden vigtigt for os at sikre dig de bedst mulige vilkår og forudsætninger. EP.dk er derfor en e-mærket webshop, hvilket betyder, at du altid har adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline (44 85 85 90), når du handler hos os.

På denne side kan du finde svar på følgende spørgsmål:

Hvordan fungerer afhentning i butik?
Kan en anden person afhente min ordre?
Kan jeg få min ordre tilsendt en anden leveringsadresse end min egen?
Min ordre er afsendt, men jeg har ikke modtaget den?
Der mangler en vare i leveringen, hvad gør jeg?



Hvordan fungerer afhentning i butik?
Svar:
Uanset hvilken butik man vælger at afhente sin odre i, er fremgangsmåden den samme. Ved afhentning i butik henvender man sig altid ved kassen, hvorefter en af vores medarbejdere finder og udleverer din ordre til dig sammen med en følgeseddel. Hvis man vælger at afhente sin ordre, vil man blive kontaktet telefonisk, så snart ordren er pakket.

Kan en anden person afhente min ordre?
Svar:
Ja. Du kan sagtens få en anden person til at afhente din ordre. Dette blot fremvisning af fuldmagt og/eller forudgået aftale.

Kan jeg få min ordre tilsendt en anden leveringsadresse end min egen?
Svar:
Ja. Når du går til kassen, og som det første, skal indtaste dine oplysninger har du mulighed for at vælge "Anden leveringsadresse". Dette gør du ved at sætte et "flueben" nederst i "Anden leveringsadressen", hvorefter du vil blive bedt om at indtaste den ønskede leveringsadresse. 

Min ordre er afsendt, men jeg har ikke modtaget den?
Svar:
Et godt udgangspunkt er at afvente til morgendagen, idet posten kan være forsinket. Står du akut og mangler varerne på ordren, kan du tage kontakt på 70 26 77 22, hvorefter vi straks undersøger sagen.

Der mangler en vare i leveringen, hvad gør jeg?
Svar:
Dette kan have mange årsager. En af disse kan være at de bestilte varer har forskellige leveringstider, hvorfor du har modtaget en dellevering. Det er derfor en god idé at tjekke din ordrebekræftelse og holde den op mod følgesedlen og leveringstiderne på de bestilte varer. Føler du, at der kan være sket en fejl i vores ende, skal du endeligt ikke tøve med at kontakte os. Dette kan gøres på en af de nævnte metoder i toppen af siden.